Saturday, September 15, 2007

Apasa pentru a vedea rezumatul meciului de la Sacele

Intr-un meci disputat in Cartierul Precizia, contand pentru etapa cu numarul 5 a ligii a 2-a de fotbal ,FC Brasov a invins cu scorul de 5-0 (3-0),formatia FC Sacele. Elevii lui Razvan Lucescu au facut un meci foarte bun si spectaculos,de remarcat este pofta si devotamentul pe terenul de joc.

Sacele-Steagu' | 0-5 (3-0)
/ Hadnagy- 6', 27-Pen, Roman- 34, Dedu-72, Sburlea-83
Spectatori: 2500, 5 ron biletul
Vremea: innorata- 12 grade
Omul meciului: Hadnagy
Ametitul meciului: Jucatorul de culoare Bandang ( FC Sacele)
Arbitri: A: Tarcea Sorin, 5
A1: Damaschin Flavius, 5.5
A2: Gaspar Petre, 5.5
FC Brasov: Nae, Voicu, Nicolae, Oros-Ionescu, Roman, Cristescu, Adriano, Sandor- Sburlea, Hadnagy
FC Sacele: Arcanu, Rosca, Moldovan, Aboaice, Maghici, Sanmartean, Somotecan, Dumitru, Dani, Marinescu, Bandang


Dupa doi ani de Liga a 2-a, Steagu' se pare ca se indreapta cu pasi mici spre marea promovare. Astazi in catierul Precizia, "Galben-Negri" au trecut la pas de echipa antrenata de Cosmin Bodea. Ardelenii au inceput foarte bine partida , reusiind sa deschida scorul in minutul 6 prin Hadnagy, (cap Roman care prelungeste pe spate si Hadnagy face 1-0) , in minutul 10, Sandor pune pe tava o centrare excelenta , dar Sburlea rateaza milimetric interceptia, minutul 27 aduce si cartonasul rosu pentru jucatorul echipei gazda, Dinu Sarmatean comite hent si Tarcea ii arata cartonasul rosu si penalti pentru oaspeti, Hadnagy trage la coltul din stanga si ridica scorul la 2-0, minutul 34 Oros trimite o pasa catre Sburlea care lasa mingea lui Roman care trimite de la 16 metri lateral dreapta, si face 3-0, inainte de pauza Paula Adriano trimite in bara de la 10 m. Inceputul reprizei a 2-a aduce si prima schimbare de jucatori, atacantul Atilla Hadnagy este schimbat de Dedu, minutul 50 aduce si prima schimbare a echipei gazda, iese jucatorul de culoare Bandang si intra Pandele, minutul 62- Roman-Constatinescu, minutul 70 Adriano-Adrian Senin, minutul 72 aduce golul patru pentru "Stegari", greseala mare de aparare, luft Flavius Moldovan si Dedu marcheaza, minutul 83 Cristescu paseaza catre Dedu, care printr-o pasa de efect trimite catre Sburlea,care inchide tabela la 5-0.

Conferinta de presa:

Razvan Lucescu:
" Un meci care nu are multe comentarii, defapt, castigat clar!!..Am venit cu foarte mare ambitie, avem un inceput bun de campionat, ne da incredere, am venit si am facut un meci colectiv, am reusit pe inceput de meci sa marcam de doua ori, s-a vazut ca cei de la Sacele au ramas in 10. In acel moment lucrurile au fost foarte clare, am controlat in totalitate jocul, chiar si a doua-a repriza, mi-a lasat o impresie buna, pentru ca nu am observat acel egoizm si fazele individuale. Important pentru o echipa ce este in formare, care are o echipa noua, sa ramana la intesitate maxima pana la fluierul de final a arbitrului. Am vazut ca au jucat la fel cum au facut la inceputul meciului, eu pentru asta ii felicit pe jucatori. Ilyes nu a jucat deoarece are probleme musculare. Initial echipa trebuia sa inceapa cu Ilyes si Cristescu, si sa stea Paolo, dar din cauza accidentarii lui Ilyes, am inceput cu cei 2. Intrarea lui Senin a fost foarte importanta pentru ca nu a lasat meciul sa se rancezeasca, la dinamizat, s-au marcat inca doua gluri si multe ocazii de a marca. Noi am jucat foarte bine, repet, Sacele nu a putut mai mult din cauza cartonasului rosu, si in fata unei echipe ce-si doreste foarte mult victoria si mai ales care arata asta. Sa ramanen seriosi, cu piciarele pe pamant si sa nu ne intereseze ce fac altii, in continuare este o lupta grea, ca totul se castiga doar pe teren, nici un meci nu se castiga doar cu prezenta ta la stadion. Probabil va vor mai fi meciuri foarte grele!!! "

Cosmin Bodea:
" Ce sa zic?.( foarte trist), cand pierzi cu 5-0 acasa, este greu sa mai vorbesti despre meci. Stiam ca intalnim o echipa buna, am vrut sa ne agatam de orice rezultat posibil , macar un egal de orice, dar cand iei gol in minutul 5 sau 4, si in minutul 10 ai om eliminat, este foarte greu, si jucand contra unei echipe foarte bune. Brasovul azi a fost categoric superioara noua, la toate capitolelel. Brasovul a meritat victoria fara dubii, este o echipa buna, imi doresc sa-si indeplineasca obiectivul care si l-au propus. Noua ne este de acum, din ce in ce mai greu, am ajuns la -7, desii ne va fi din ce in ce mai greu.Sper ca saptamana asta sa remediem, am avut greseli foarte mari in jocul nostru de astazi, si sper sa scoatem punc sau puncte la Bacau."


Clasament



1. FC Brasov 13

2. Dunarea Giurgiu 13
3.Concordia 12
4. FC Botosani 12
5. Delta Tulcea 10
6. Sportul Stud. 10

7. Forex 8

8. CS Otopeni 7
9. Petrolul 6
10. Prefab 05 6
11. FCM Câmpina 6
12. FCM Bacau 5
13. Progresul 4
14. Intergaz B. 4

15. FC Sacele 2

16. Dunarea Galati 1
17. Dinamo II 1
18. CSM Focsani 0

No comments: